niedziela, 29 marca 2015

Tulle skirt

Cześć ! Zrobił się tutaj mały zastój, a wszystko przez brak czasu.. Chociaż pogoda od kilku dni nie sprzyja, udało mi się dziś wybrać na zdjęcia. W roli głównej tiulowa spódnica, która jeszcze jakiś czas temu była sukienką, jednak postanowiłam ją trochę przerobić. Tiulowe spódnice cieszą się ostatnio popularnością, mnie także zauroczyły, więc i ja jestem teraz jej posiadaczką. Żeby nie było zbyt elegancko dobrałam do niej beżową bluzkę z napisem. Nie zabrakło też cielistych szpilek i biżuterii.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć !
S.














Spódnica/Skirt-Reserved,DIY
Bluzka/Blouse-Bershka
Buty/Shoes-nn
Kolczyki/Earings-Six

40 komentarzy:

  1. śliczna ta spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała spódniczka ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    What's in my travel beauty bag? <- zobacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie! Spódniczka bardzo mi się podoba, ładnie ją zestawiłaś ze szpilkami :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. szpilki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie i delikatnie :)

    www.blizniaczki-laskowskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale uroczy zestaw! Swietnie sie prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. So, so pretty.... I love this feminine look!!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo jak cukierkowo :)
    Fajne masz włosy ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Very beautiful outfit, love you skirt<3

    fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A był gdzieś post z tą sukienką ( teraz spódnicą)? bo nie przypominam sobie, ale aż jestem ciekawa :) :)
    Fantastycznie kochana połąćzyłaś wszystko, pudrowy róż i szarość, tworzą duet idealny :) bardzo dziewczęcy i swieży zestaw :)
    Też chciałabym tak letnio chodzić ubrana, a u mnie pogoda zepsuła się na maxa:/

    Kochana czy mogłabym prosić o kliknięcie w baner sheinside oraz linka u mnie w poście? :) z góry dziękuję. I jeśli jakoś będę mogła się odwdzięczyć- to pisz :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam spódnice z tiulu! a jakie masz prześliczne buty ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna Pani wiosna, kochana ta spódnica jest idealna

    Całusy z Gdyni,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Stunning look, love your skirt. *__*
    New outfit is online...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw bardzo fajny, urzekła mnie spodnica

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bardzo ładnie :) Spódnica mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow śliczny zestaw, na mnie niestety takie spódnice nie prezentują sie za dobrze ;/
    Boskiee szpilki ! :)
    Może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  18. gorgeous beautiful outfit, so nice!xx

    visit me if you like! :3 x

    www.chontellelouise.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica bardzo fajnie się prezentuje :)
    Wszystko super ze sobą współgra .
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny romantyczny zestaw, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna bardzo romantyczna sesja:) Piekna spodniczka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś prześliczna! Masz cudowny uśmiech i "to coś" w sobie. Cudownie :) Bez zastanowienia obserwuję ;*
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na mój blog :) http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie!

    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepięknie wyglądasz! Tak dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. very cute :)
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna romantyczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczka piękne, taka dziewczęca, ale jakie buuuuty <3 Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zestawienie i te buciki <3
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia! Z przyjemnością obserwuję ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz :)
    super look :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Halo halo kochana, co to za poświąteczne lenistwo, czekamy na nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)