sobota, 10 czerwca 2017

PEELING Z SOLI MORSKIEJ od ARBONNE

Cześć!

Dzisiaj zamiast stylizacji - krótka recenzja produktu marki Arbonne, a mianowicie pobudzającego peelingu z soli morskiej. Mój blog zawiera przeważającą część postów o tematyce modowej, ale kiedy w moje ręce trafi kosmetyk warty uwagi, nie pozostaje mi nic innego jak po prostu go Wam przedstawić. UWAGA: Na końcu znajdziecie rabat na produkty.

Zacznę od tego, że z marką Arbonne zetknęłam się po raz pierwszy. Na świecie istnieje ona już od dawna, natomiast w Polsce znana jest od ponad dwóch lat.
Arbonne oferuje produkty zwierające czyste składniki pochodzenia roślinnego, a także promuje zdrowy styl życia, gdyż w ofercie oprócz kosmetyków znajdziemy suplementy diety. Produkty są czysto wegańskie, bezglutenowe i nie uczulają.

Produkt z dzisiejszego wpisu, a więc peeling z soli morskiej bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Zalety:
  • zapach (kluczowe składniki: mieszanka olejków eterycznych Awaken, olejek z awokado, olejek z krokosza balwierskiego, olejek cytrynowy), który pozostaje przez długi czas na skórze,
  • doskonałe złuszczanie skóry i usuwanie martwych komórek naskórka,
  • do każdego rodzaju skóry (z wyjątkiem wrażliwej),
  • gwarancja gładkiej i oczyszczonej skóry,
  • nawilżenie skóry (nie ma potrzeby używania balsamu, jak po zwykłym peelingu),
  • zawartość naturalnych składników,
  • łatwa aplikacja (w opakowaniu znajdziemy łyżeczkę, którą mieszamy obie warstwy)
  • wydajność (tylko jedna łyżeczka wystarczy na wykonanie peelingu całego ciała),



Peeling wykonuję przynajmniej raz w tygodniu i widzę zdecydowaną poprawę mojej skóry. Produkt ma także inne zastosowanie. Olejek znajdujący się na wierzchu peelingu jest świetną bazą do depilacji skóry, a osoby mające problem z łupieżem mogą użyć kosmetyku na skórze głowy. 
Marka Arbonne prócz katalogu online [TUTAJ], nie posiada jednak sklepu internetowego. Zamówienia można składać u przemiłych konsultantek, które odpowiedzą na każde pytanie. 

Jeśli jesteście zainteresowani, z kodem 'sabinaes' otrzymacie 15% rabatu, składając zamówienie w wiadomości prywatnej u konsultantki TUTAJ
Konsultantka poda Wam ostateczną cenę produktu po uwzględnieniu rabatu.
Peeling, który mam zmienił nieco się zmienił - nowa, ulepszona formuła, w jednym opakowaniu znajdziesz oczyszczenie, nawilżenie i detox. Zajrzyjcie i poczytajcie :)

Produkty Arbonne polecam szczególnie osobom, które preferują zdrowy oraz wegański styl życia. Arbonne to gwarancja naturalnych składników. W razie jakichkolwiek pytań z przyjemnością odpowiem pod komentarzem. A może miałyście styczność z Arbonne? Dajcie znać. 
Do następnego!
S.♥

23 komentarze:

  1. Wydaje się fajny, ale pierwszy raz go widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ciekawie! Nie słyszałam o nim wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wart uwagi

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że wypróbuję :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej marce :) Chętnie bym przetestowała ten kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konsystencja nie jest dla mnie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to dla mnie nowość, nie słyszałam o Arbonne, ale chętnie przejrzę ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I would like to try this product!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam go jeszcze ;) ale słyszałam o nim już wcześniej i wydaje się być naprawdę w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie przykładałam wagi do peelingów, ale powoli zaczynam to zmieniać. przez olejek interesuje mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie nowość. Dobrze dowiedzieć się o nim czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie ten kosmetyk to zupełna nowość ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że można też stosować do skóry głowy :) Takie 2 w 1

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze powiedziawszy jeszcze nie slyszalam o tej firmie i nie korzystałam z ich kosmetyków, ale skoro polecasz, to najwidoczniej warto, zwlaszcza że teraz nadchodzi lato i taki peeling każdej z nas się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam styczności z tym produktem :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Dość interesujący - może się na niego skuszę ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba muszę zacząć robić posty tego typu:) Super kochana:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)