czwartek, 7 grudnia 2017

BLACK COAT

Cześć Wszystkim!

Dziś przychodzę z pierwszą grudniową stylizacją, w której główną rolę gra czarny płaszcz z najnowszej kolekcji marki Esmara (sieć sklepów Lidl) zaprojektowanej przez Heidi Klum. Z tej samej kolekcji pochodzą także woskowane spodnie, które mam na sobie. Płaszcz posiada odpinany futrzany kołnierzyk oraz uroczą aplikację z tyłu. Cała kolekcja Esmara utrzymana jest w świątecznym i sylwestrowym klimacie, więc lećcie do Lidla, żeby znaleźć coś dla siebie. Dopełnieniem zestawu są klasyczne botki oraz torebka, którą możecie znaleźć w sklepie internetowym Fabiola. I jak?

Do następnego!
S.♥
Fot.:Anita M.











Płaszcz/Coat-Esmara by Heidi Klum
Spodnie/Pants-Esmara by Heidi Klum
Sweter/Sweater-h&m
Torebka/Bag-Fabiola

43 komentarze:

  1. Pieknie wyglądasz, płaszczyk mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Świetny płaszcz i spodnie. Bardzo lubię woskowane spodnie. Prosto i bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia :) fachowa robota :) pozdrawiam :) miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk bardzo mi się spodobał ;)
    Stylizacja super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny masz ten płaszczyk!Futrzana etola dodaje uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, aż trudno uwierzyć, że takie perełki można dostać w Lidlu :O
    jutro lecę, nie ma co, akurat szukam czegoś fajnego na święta :)

    super wyglądasz kochana :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely coat Sabina, beautiful embroidered back!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny płaszcz, bardzo podoba mi się to zdobienie na plecach :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz jest przepiękny, uwielbiam Twoje stylizacje:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh the coat is super pretty darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie takie klasyczne połączenia :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz 😍
    Te spodnie mi się najbardziej podobają ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz. Płaszcz jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powiem szczerze, że Esamara potrafi zrobić naprawdę fajne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za ciuchami esmara, ale torebka mi sie mega podoba ;) pasuje CI ta stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wygląda ten płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna stylizacja :) i ten cudowny płaszczyk! jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cikeawy płaszcz! kojarzy mi się z Syberią ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealny look na aktualną pogodę:**


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Całość bardzo ciekawie wygląda ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie super spodnie sama podobnych szukam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarny płaszcz to mój must have! Nie wyobrażam sobie jak mogłam kiedyś takiego nie mieć :)
    Zapraszam do przeczytania nowej pierwszego postu z nowej serii na moim blogu, o wyjezdzie do USA!
    http://mytravellifee.blogspot.com/2017/12/wyjazd-do-usa.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja! Wszystko idealnie pasuje :) Pęknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I don't even know how I ended up here, but
    I thought this post was good. I do not know who you are but certainly you're going to
    a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  25. ten płaszcz jest przepiękny! Sama chciałam go kupić, jednak kiedy dotarłam do lidla już go nie było :(

    dodaję do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam również do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka jest mega urocza! <3 Spodnie i płaszcz też super! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Codzienna elegancja <3 Ładnie Ci w tym płaszczyku kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię kolekcję Esmara i mam z niej 3 rzeczy :) A Twój total look bardzo mi sie podoba Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam można spytać jaki to rozmiar płaszcza bo mój ma roz 36 i jest długi i ma za długie rękawy a moj wzrost to 162 cm hmm moze jestes wyzsza badz to roz 34 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)